Produsul a fost adaugat in cos
Quantity
Total
Aveti 0 de produse in cos. Aveti 1 produs in cos.
Total produse
Total transport  To be determined
Total
Continua cumparaturie Plateste
IESIRE

Formular programare online

Completați toate câmpurile!

Bifează serviciile auto oferite de Safe Wheels pentru care dorești să faci programare:

Alege data:

Alege ora:

Nu mai avem intervale disponibile. Vă rugăm selectați altă dată.

Observații:

Ai nevoie de ajutor sau de detalii suplimentare? Sună la 0786.743.770

x
Cautare avansata
x

Disponibilitate

Stoc

Echilibrare

Roțile neechilibrate cauzează vibrații, uzura neregulată și prematură a cauciucului și, de asemenea, la uzura nedorită a suspensiei automobilului. Iată de ce o roată echilibrată face diferența între un condus plăcut și unul dezastruos.

Putem spune ca un vehicul este echilibrat în mod corespunzător atunci când toate componentele de suspensie sau de direcție sunt fără defecte și când ansamblurile de anvelope sau de roți rulează drept și corect.
Dezechilibrul static: are loc atunci când există un punct greu sau ușor în anvelopă. În acest caz, anvelopa nu se rostogolește uniform, iar anvelopa și janta sunt supuse unei mișcări în sus și în jos.

Dezechilibru dinamic: are loc atunci când există o greutate inegală pe una sau pe ambele laturi ale liniei mediane laterale a ansamblului anvelopă/jantă. Acest dezechilibru va cauza o mișcare dintr-o parte în alta a roților.

Din fericire, mașinile de echilibrat ghidează mecanicul exact către locul în care trebuie aplicată contragreutatea pe jantă.

Când trebuie să echilibrați roțile?

O roată neechilibrată scurtează viața sistemului de rulare, direcție și al suspensiei. Dacă simțiți vibrații în volan care încep de regulă de la 80-90 km/h și cresc în amplitudine, și/sau frecvență odată cu creșterea vitezei, atunci trebuie să verificați echilibratul roților.

Sfat: Daca simtiti vibrații în volan la viteze între 90 și 110 km/h, trebuie să echilibrați roțile din față. Dacă simțiți vibrații în scaunul soferului, trebuie să echilibrați roțile din spate.